Survival sofa

Nu är det helg! Finally! Som jag har längtat!!! Eller det kanske jag inte har. Jag minns inte. Men det är skönt med helg iallafall! Kristina är hemma och allt är frid och fröjd ungefär. Små glada tillrop hörs då och då från mamma och Kristina som håller på att lösa ett korsord. Hupp, nu börjar dom gala igen. Det låter som att dom har löst hela korsordet nu. Så roligt för dom.

Minns du vad vi gjorde för en vecka sen Josie?

vi plockade smultron vid jungfrustigen :)

Hoppas du fick din klädgalna räls under kontroll idag! ;) det var morsomt  å snakke norsk tror jeg!

vilket roligt språk alltså xD



nä, nu får jag ta och fila på ackorden till min nya låt.

Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Anders

En ny låt?

Den måste du spela in när du är klar med den.

Om du inte börjat skolan när du är klar med den så kan jag hjälpa dig vet du. Det blir inte toppenkvalité, men det duger. :D

2009-07-10 @ 23:33:51
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0