Hos kusinerna

Nu är jag hos mina underbara småkusiner. Just för tillfället bygger de med domino och dansar till ABBA. Härligt! I natt sov jag och mormor hos min moster Karin som bor i huset bredvid. Vid femtiden vaknade jag av att deras hund Plexus ville gå ut. Sen somnade jag om och vaknade  vid åtta igen och då ville han gå ut igen så jag och mormor tog en promenad. Han drog något väldigt så man fick nästan springa bredvid ibland :P Jag tycker det känns så elakt att dra i honom och stoppa när han har fått upp värsta spåret.. Så då springer jag hellre lite :) Även fast jag egentligen inte ska göra det enligt min doktor.. men snart hoppas jag vara friskare så jag kan springa igen! pepparpeppar!

Det är skönt att ha en hund i uppförsbackar, den saken är klar :) Det var jättevackert där vi gick, alldeles vid havet och det blåste ganska mycket så det var en hel del vita vågor, sen gick vi ju i lite skog också. Eller skog och skog, bostadsområden. Lite träd och buskar :P

Familjen här ska snart åka till Öland och håller på att städa för de ska hyra ut huset. Det är ganska kämpigt att städa när alla springer omkring och leker, så jag tror jag får hjälpa till lite nu och få ut barnen:) Mer uppdatering kanske kommer sen..

Krram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0