Hallon små

Hej svej. :) Nu är jag hemma hos min mormor och morfar. :) Jag ska sova över här inatt och imorgon natt och sedan ska vi åka till mina tre småkusiner. Tre goa tjejer på sju, sex och tre år!! Jag ser verkligen fram emot det. :D

Jag åkte hit med Göran Präst som körde bil. Suprise! :) Stefan och mina brädor var med. Efter ett tag blev alla ganska trötta på mig, så de slängde ut mig genom bilrutan. Lite utanför Göteborg dumpades jag, och lyckligtvis bor mina grandpäron i Ytterby så jag kunde gå dit på en kvart..

;)

dododo do do do dododo <----- simpsons melodi nånstans

Anledningen till att Göran körde bil är för att det är Oas på G och David och mam&pap ska vara med. Martin sku' hem. När jag kommit till mormor och morfar åt vi soppa och det blev blåbär-och hallonkräm till efterrätt :) som morfar såklart gjorde häromdagen. Mys! :]

Sen när jag suttit vid datorn en stund gick vi ut på en promenix. Vilken blåst hörni! Det visste jag ju såklat innan men... stark var den. När vi kom in i skogen blåste det inte lika mycket. Vi hittade massor och plenty av hallon! sen hittade vi stora blåbär också.



Alltid lika mysigt att va här, mormor och morfar är så snälla och omtänksamma. Fast dom hör inte så bra. :P

Puss&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0