Fotolavin?

Jag kan känna ibland när jag kollar igenom bloggar att det lätt blir lite trögläst om det bara är text och inga bilder. Att man liksom "dras" till att läsa om det är lite bilder som fyller ut texten. Därför brukar jag ha ganska mycket foton och sånt i mina inlägg som ni kanske märker. Dels p.g.a detta men också för att jag tycker om att ta bilder, jag gillar att göra det fint. Men alla tycker ju inte samma, så jag vill veta vad ni tycker.

 Tycker ni jag lägger upp för mycket bilder? Vill ni ha mer "innehåll" i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag tycker dina inlägg är perfekta :) Jag gillar bilder!

2009-07-12 @ 11:09:57
Postat av: Britta

Bilder är bra...kul att se vad det handlar om...

2009-07-15 @ 23:56:11
URL: http://esterochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0