Tips på bra musik

Om du vill ha tips på bra låtar kommer några av mina favoriter här

James Blunt-Shine on, hör även Annie(min sång!)
Coldplay-Twisted logic
Casting Crowns - Does Anybody Hear Her (-jättefin musikvideo), hör även Every Man
E.M.D. - Jennie Let Me Love You
High School Musical 2 - You Are The Music In Me
Sebastian Karlsson-When the night comes falling
Ronan Keating- If tomorrow never comes, hör även When you say nothing at all
The Fray - Look After You
Switchfoot - The Beautiful Letdown
Hillsong-Hosanna, hör även With all I am
Aaron Shust- My savior, my God
Mercy Me - Word of God Speak, hör även I can only Imagine
DC Talk- What if I stumble
Everyday Sunday - Wake Up! Wake Up!
Sonja Aldén-Till en ängel
Newsboys-It is you
Steven curtis chapman-Cinderella
Mark Schultz-Back in his arms again


Oj då, alla länkarna blev osynliga! Hoppas ni hittar dem ändå :)
Skulle kunna fortsätta i en evighet, men, hoppas ni har fått lite inspiration :) Nu är jag lite stel i axlarna så jag tänkte gå ohc försöka tigga lite massage.. Få se om jag lyckas. Sen ska jag öva lite gitarr! Fast först ska jag nog plugga.. *suck*

Men, Kram från solflingan :)

Kommentarer
Postat av: annica

Sv. det är apakul :D dock riiiiktigt nervöst och sånt när amn får möte hahaha.

2009-01-17 @ 21:13:04
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0