The show must go on

Idag är Anna sjuk. Hon har en sticka i foten. Huvudvärk med. Det är inge kul. Och på tal om Inge kanske jag inte får ha mer gitarr förrän efter musikalen. Eftersom jag har bytt klass. It sucks. Imorgon tänkte jag ha Gemuprov. Så jag började plugga nu, men det går åt skogen tycker jag. Liksom rätt svårt med Gemu! Man behöver någon som kan att ha bredvid sig. Och det har itne jag. C:

I can see you from here...

What to do now?! Jag tror jag ser på Simpsons, det brukar alltid hjälpa.

KRAMI, Solenfling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Apropå titeln till denna dags ämne. The show must go on.



Tips, lyssna på Queens låt "the show must go on"... asbra

2009-01-22 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0