Mysteriet med brevet.. är löst!

I måndags fick jag ett mystiskt mail. Det var från någon som hette stefan gustavsson. Jag känner ingen som heter så. Han hade skrivit så här: Hej Anna!! Jag ville bara säga att jag tycker om dig och att du är väldigt bra! kram på dig raring

Och jag blev värsta misstänksam för jag vill inte att någon främling kallar mig raring. Så jag frågade alla om de visste vem den hära stefan gustavsson var. Jag letade tillochmed igenom halva skolkatalogen.. men utan resultat. Jag har sökt på eniro, hitta.se, men utan resultat. Ända tills igår!

Min kära kompis Sandra Gustavsson ringde och vi satt och pratade en liten stund. Så frågar hon plötsigt om jag har fått hennes mail. Näe.. jag har inte fått något mail från dig, när skickade du det? Aaa.. typ i måndags.. Vad konstigt, jag har inte fått något. Sen sa hon: När jag hade skickat det kom jag på att jag inte skrivit vem det var från, men jag tänkrte att du kunde se det i min  mailadress eftersom den är blabla(hennes namn)

Vad konstigt.. men du, jag fick värsta konstiga beundrarmailet i måndags! Och så berättade jag vad som stod i mailet. Hon bara: Jamen det var ju precis så jag skrev!
 
Och så kom hon fram till att hon skivkat från sin pappas adress! xD

Men så nu är iallafall mysteriet löst. :)


Nu ska jag gå och ha kostymgrupp.. :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0