Μου αρέσει το παγωτό

Nu sitter jag hemma hos grannarna och surfar. Yeah!



Alltså, på nätet dårå.


Hehe, skämt åsido, jag sitter här för att vårt internet hemma är nere. Jag  kände att jag behövde plugga spanska på alegria web online, men jag glömde vad det var för adress dit så jag kommer inte dit ändå. xD Jaja, nu måste jag nog cykla hem innan mamma blir sur. :) Men idag har jag varit hemma, för jag hostade och hade ont i huvudet.

Igår när jag var på pianolektion eller, precis när den skulle börja, så fick jag värsta hostattacken. Då sa Jan(som min pianolärare heter) oj, vilken hosta! Jag vill inte få den, så du får gå hem och kurera dig! Och så gav han mig ett stycke att öva på och jag hann med ett-bussen hem :).

Kramar från solflingan :)

Kommentarer
Postat av: annica

härlig bild jU:D

2009-01-13 @ 20:37:13
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0