worse than yesterday

Vet inte vad jag ska skriva. Har ingen inspiration. Känner mig halvt värdelös. Hade redovisning i svenskan idag. Sa "ehh" ibland. CRAP. Det kändes inte alls bra. Det hade gått mycket bättre om det vart igår jag gjorde det juh. Då kunde jag talet utan ocvh innan.

CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP

Kommentarer
Postat av: Martin

Bra jobbat ändå! Världen går inte under bara på grund av en halvbra redovisning. Du måste ändå varit hundrafalt bättre än Filippa Bark ;)

2009-02-11 @ 15:13:07
Postat av: Stefan

Håller med Martin :)

Var positiv!

2009-02-11 @ 15:43:57
Postat av: stefan

hahaha, crap crap crap, crap, rap, kvap, kvack, kvack, kväk

2009-02-11 @ 21:37:22
Postat av: Stefan

ny blogg btw: http://theoneandonlyrog.blogg.se/

2009-02-11 @ 23:25:55
URL: http://theoneandonlyrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0