plutt

Idag mår jag inte alls bra. Är så fruktansvärt trött. Mår dåligt av allt möjligt. Vad ska man säga? Det känns som om jag rabblar samma ord hela tiden. Ingenting har någon mening, folk tycker säkert att jag är konstig och dum. Det vill jag inte vara. Det ÄR Jag inte! Jag vill inte att någon ska tycka att jag är dålig, eller alls? Varför måste de tycka om mig? Varför måste man störa sig på andra när man har fullt upp med sig sjäv. Det känns som att man måste vara störst, bäst, värst och vackrast i allting! Men samtidigt spelar det väl ingen roll. Gud älskar mig som jag är, och det får inte spela någon roll vad alla andra tycker. Så varför gör det det ändå? Varför gör det så ont?



Bror min har fått ännu ett paket från flerbollariluften.se Han beställer ganska mycket. Det är roligt att se hur han utvecklas, han kan verkligen mycket! :)

Jag känner verkligen inte för att gå imrgon men kanske har jag inget val. Orkar inte missa mer. Jag känner mig som en zombie.






Dagens bibelord.."Låt din kärlek bli min tröst,
så som du har lovat din tjänare."
Ps 119:76

Kommentarer
Postat av: Martin

Kämpa på :)

Kram!

2009-02-05 @ 17:43:39
Postat av: Julia

Tack så mycket! Du är Jollans kompis eller hur? :)

2009-02-05 @ 20:11:40
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Nu kanske du tycker att jag kommenterar för mkt här med :-/

Iallafall. Du är inte alls dålig eller dum, du kan ju saker som du är långväga bättre på än andra :)

Tex frisyrer! Och det är sällsynt att kunna göra så bra flätor och frisyrer!

2009-02-06 @ 18:12:53
Postat av: Anna T

Tack stefan!

2009-02-07 @ 16:10:01
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0