Uppdrag 365|3 feb




Mamma som äter en "sesamstick"! Jag köpte dom när jag väntade på bussen igår. Egentligen skulle jag ha varit på astmaundersökning men jag missade bussen med två sekunder. Surt! Det gick däremot jättebra på pianolektionen och jag fick spela en jättefin låt, Anthem :D Jan berömde mig jättemycket och sa "har du varit så här duktig hela tiden?! Jag förstår inte att jag inte har märkt det!" haha. Sen försökte han sig på-som han alltid gör- att ta betalt. xD "Det kostar 50 kronor för varje fel du gör!" Då sa jag att han kunde ta min mobil i pant men han var tydligen inte seriös. xD

Sen rufsade jag till honom i håret-eller det lilla hår han har- och då sa han att man inte får klappa pianoläraren!! Sekunden efter klappade han mig på ryggen och sa att jag var bra på piano, så då fick jag chansen att säga samma sak tillbaka :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0