Morgonpigg

Morgonpigg är jag inte. Och jag tycker inte det är särskilt tidigt att vakna åtta. Men det får väl gå. Det är bättre än att gå upp tio som jag brukar.

Igår var en bra dag. Vi gick på promenad (vilket resulterade i en del foton) och efter det åkte jag hem till Stefan där vi målade med olja bl.a. Roligt alltså! Det var så längesedan jag målade med oljefärger. Men så mysigt det är. Dock är lacknafta inte lika mysigt.. xP Idag ska jag gå till Eva lite nu på morgonen, när de har vaknat då, och då ska jag rita av ett mönster av ett par byxor jag ska sy!

Sedan vid tolv åker jag och David till cirkusskola! Spännande.. Det var minst fem år sedan jag var med på det. Lite nervöst och så eftersom jag inte vet exakt vad vi kommer att göra, men det är alltid kul säger David, så jag får tro på det. Sen bryr de sig inte om hur duktig man är heller. Det är bra. :) Jag funderar på att specificera mig på diabolo, men jag vet inte eftersom David såklart kommer göra det. Han är ju Riktigt bra. Men jag får se vad jag tycker blir roligast!


Mh, i höstas.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jaså, är det cirkusskola nu igen?

2009-02-15 @ 14:24:58
Postat av: Stefan

Wonderful!

2009-02-15 @ 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0