Min dag och min mat.

Nu har jag kommit igång med ljud-arbetet som vi har i ARL. Det är jätteroligt! Det roliga är att man ska göra en rolig redovisning och det är jag ju bra på! Den är nog klar om ca en halvtimma hoppas jag på.. då kan jag se den spanska filmen jag fick låna igår! När pappa kom hem för att äta hade han köpt massa "finkorning" mat till mig. Jag blev så glad för det gör så ont i munnen så jag dricker helst bara!



Skål för drickmat! Fast det jobbiga är att man måste dricka ganska många påsar för att få det man behöver.

Dadlar är ockaså ganska mjukt.. man kan iallafall sätta den i tandställningen om man inte vill hålla den i händerna medan man äter! Skojar.. men den fastnar iallafall! Ignorera den fula bilden.

Tyvärr ingen mat för en brace-face-brud!


Jag frös, så jag ville tända i spisen, men jag visste inte hur man gjorde riktigt, så jag härmade bara hur pappa brukar göra.. Det blev väldigt rökigt i köket men jag lyckades :D



Till min glada surprisning var det bara tre tabletter kvar på min antibiotika-kur! Så på fredag behöver jag inte ta dem meer.. :)

Jag är rätt glad fast det gör ont.

Krami :)




Kommentarer
Postat av: Finja

Hej Anna!

Vad jobbigt att det gör ont i tänderna. kommer ihåg det själv eftersom jag haft tandställning och det är inte roligt.

Vilken fin sida. Tittar lite då och då.

Kram från Finja

2009-02-05 @ 13:11:25
Postat av: Anna

Hej Finja! Vad kul att du har hittat hit! :) Ja åh, usch vad ont det gör. Men jag visste inte att haft tandställning :) Åh, tack vad kul att du tycker det! Kramar

2009-02-05 @ 14:30:21
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0