Idag har jag varit modig

Idag har jag gjort många saker som jag inte trodde jag skulle göra. Fast jag ville.

  1. Jag kramade Agneta på kören. Alltså läraren.
  2. Jag sa till Teuvo att jag förknippar honom vid tretakt och en grottmänniska.
  3. Jag gick och frågade om en stipendieblankett hos kuratorn och upptäckte att hon var schysst.
  4. Jag pratade med Olle och Herman och smakade på Hermans kaffe. Jag pratade med min nya klass.
  5. Jag satte mig bredvid min gamla klasskamrat på bussen och vågade övertala honom om att han skulle prata med mig. :) Istället för att lyssna på musik.


Jobbig dag. Kram!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hm... var kuratorn schysst eller inte?

2009-02-02 @ 22:56:41
Postat av: Anna

Jo det var hon. Nu syns det tydligare

2009-02-03 @ 08:18:30
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0