En helt vanlig onsdag.. eller?

Nej, det är en betydligt ovanlig onsdag eftersom den kallas för tisdag!

Idag var det en nervös morgon för mig. Jag trodde att jag skulle ha både ARL-och svenskaredovisning. Men som tur var svenskan till imorgon! :) Fatta vad snopen jag blev när det inte var idag, jag som hade förberett mig värsta mycket! Ah sen hade vi historia också. Det är så intressant att ha det med Martin, min nya lärare! Jag känner mig dessutom lärd, det känns som jag kan mycket(räcker upp handen ofta) eftersom vi gick igenom nästan samma saker i min förra klass, lite före xD. Men det är ju bra att jag kommer ihåg det iallafall. Om en timma, halv ett ska vi ha gymnastik. Fy vad skönt med lång rast! Jag älskar håltimmar, om man har något att göra på dem förstås.. Och det har jag nu. Öva på redovisning :) Hoppas ni får en bra dag!



Jag saknar min vante. :'(

Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Jollan

Har jag inte?! Det var dåligt av mig.

Men det har inte varit på tapeten så länge..



Kram! <3

2009-02-10 @ 15:29:38
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: stefan

Håltimmar på sinkan (sinclair) är inte så roliga... iallafall inte för bildarna

2009-02-10 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0