Den första dagen på lovet som inte inkluderar cirkuskonster.. än.

Hähäh, igår hade vi uppvisning med cirkusskolan dårå. Det gick bra.. vi diaboloartister i grupp två var näst sist av allt :P Lite lång väntan men det var inte så farligt eftersom jag inte var så nervös. De flesta som var med var ganska små, den yngsta tror jag var sex år. Sen var det en del som var runt tolv år .. och sen jag som snart är 17 :P Men det var kul eftersom då kunde jag vara lite bättre än de andra! xP Kanske inte David och dom, ehhehe. :) Dessutom är det kul när alla ser upp till en, vilket de gjorde..

Tja, idag har jag tagit en lång sovmorgon och sedan suttit och youtubat rätt länge efter frukost. Kollade på Lotta på bråkmakargatan, barnen i bullerbyn, musikvideos och lite olika xD på youtube dårå. Men nu ska jag snart vandra till den lilla bussen som ska föra mig till Henån hade jag tänkt. Vara med på lovverksamheten i förs.hemmet. Även fast åldersgränsen är 12 år xD Vi kallar mig för ledare, okej? x) hehe, undrar vad de hittar på idag. Längtar efter Amanda och Emelie, de har alltid något roligt att säga! Just nu lyssnar jag på musik, det är ganska blaandat, alltifrån Håkan Hellström till brooke Fraser! Eller Steven Curtis Chapman, som jag lyssnar på nu.. Fast nu blev det High school musical:P



Kanske kanske att man skulle äta något.. Juste! HALLÅ! JAG MÅSTE BERÄTTA EN SAK :D Jag skrev klart min låt till engelskan idag! Den blev bra!! Sedan har jag skrivit en annan låt också  :) som jag inte tänker berätta om, hähä! (:

Ojojooj! Snart, imrgon, ska jag till Stenugnsön för Sen Kväll Med Gud! JAA :D Det ska bli så kul, men jag måste packa idag. Eller föresten, det kan jag ju göra imorgon, haha. Jag har ju LOOOOOV!!!!

Wohoh jag känner mig lite glad idag!

Lite bilder från igår. Blev lite besviken på pappa för att det blev så få och dåliga bilder, menmen, lite bilder är ju inte hela världen! Hehe.. dessutom filmade mamma snett och mina fötter bara typ.. x)


Nu måste jag gå! Håll till godo..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ville bara kommentera... Lång sovmorgon?! jag fick ett sms av dig att du hade gått upp kl 7:57, Det är inge sovmorgon. Jag gick upp kl 12 :D



Sen har jag bilder i huvudet som räcker för evigt xD

Den hjulningen glömmer man inte :)

2009-02-19 @ 13:42:47
Postat av: Syrran

hej gumman! Vad jag hade velat vara med på uppvisningen! Du ser strålande ut på bilderna även fäst det är på långt håll! Kram!

2009-02-21 @ 13:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0