Cirkus-kola! Bilder från dagen

Eller var det cirkus-skola..:) Hähä. Jag och David och våra föräldrar åkte bil in nu första dagen så vi såg vart det var och lite så.


Jag och Sundsandvik! :)

Det var faktiskt jättekul och ledarna är jättesnälla, det är samma ledare som det alltid har varit. Reino(som är typ 90 år, har cyklat enhjuling på slak lina på sitt tak eller vad det var, kan balansera ett glas på ett svärd i munnen och han har även har funnits på frimärken), Johanna (som är bra på att jonglera och allt möjligt men är mest känd för att gå på lina tror jag), Mattias(som är riktigt bra på att jonglera och har varit med i talang bl.a. och flera mästerskap i diabolo), Annelie(som är från Skåne och är grym på trapets) och så Julia som är ganska ny(hon är också bra på allt möljigt, och så går hon på min skola, min linje :P). Alla har otrolig energi och är glada typ hela tiden.

Det som är så bra nu är att det bara kostar 50 kronor för tre dagar! I somras när David var med kostade det typ 500! :P Men det berodde på ägaren till lokalen tror jag..

Jag satsade mest på jonglering, diabolo och sånt. Kanske mest för att jag tycker Mattias är så cool och för att jag vill lära mig något som inte David kan :P. Här lär David ut ett trick som Mattias(proffset!) inte kunde. Hähäh. Min lillebror äger. x)  I bakgrunden kan man se vad de andra gjorde, typ trapets och lina..



Reino.. strechar?

Iallafall lärde Mattias mig att jonglera. Det var kul :D Speciellt när vi jongerade till varandra. Jag var högerhanden och han vänster.. Men det var mycket svårare att göra själv, när han gick runt och hjälpte de andra.. Tror jag måste öva lite nu hemma, så jag är bättre imrogn!

Men kul iallafall! Den här flätan gjorde jag lite snabbt innan vi åkte, min absoluta favorit! Den är lätt att göra, är inte ivägen när man sitter i bil eller buss(så man kan sova) och dessutom ser den rätt bra ut. Behövs bara en tofs och lite fingerfärdighet. Sen åkte vi till stadium för att hitta skor till brush(David) Han hittade fotbollsskor medan jag.. gjorde andra saker.
Hm.. inte riktitg min storlek kanske.Yeah! x)
Sen kom vi på att både jag och david har behövt nya ryggsäckar sen i höstas. Det som var var att båda föll för samma ryggsäck :P Så mamma och pappa kommer inte kunna se skillnad.. Fast jag sa att vi skulle "pynta" dem så att man ser ändå. :) Vissa ryggsäckar var väldigt högt upp.. Men tur att vi var på Stadium, där finns innebandyklubbor!Denna ville vi inte ha.

Trött och go efter lång dag var detta gott... :) Ipod med.
(OBS! Jag åt inte Ipoden)

Hujedamej nu bidde jag änna lide trött. Ska nog gå och öva lite..
Annakram! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0