44 Januari

44 Januari är det idag. Jag tycker det är lite konstigt att alla säger att det är fredag den trettonde. weird. :)

Hö hö!

Jag skulle ofta vilja bara stanna bussen så jag kan ta kort på det VACKKKRA! Jag hinner ju inte få några fina kort på det som är så underbart fint :'( Det ser ju olika ut varje dag! Men jag kan se på det iaf :)



Vi åt semlor igår

Plutten försökte sova imorse när vi stökade runt innan bussen.
Pluttis
Lite tillplattad tyckte pappa att han såg ut där han låg lelle Findus.

När vi stod och väntade på bussen såg jag att det var fullmåne i förrgår.
Söta kärlekspluttisar på morgonen i Sinclari :)


Min frsyr i onsdags, tillverkad på buss(såklart;).

Schteffo i chväntan chpå chamatten


Detta är lite blandade kort från senaste dagarna! Om ni har tur får ni se fler..

Kommentarer
Postat av: Stefan

2009-02-14 @ 16:50:25
Postat av: stefan

Vi väntar med förväntan :D

2009-02-14 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0