"You might need one of these.."

Såhär såg jag ut en morgon för två dagar sedan. Nu ska jag snart se ut så igen för det är typ natt. Ifall jag inte känner att jag vill fira julafton imorgon ska jag föreslå att vi kan hoppa över det i år. Eller ta det en annan dag..



Jag fick en ganska läskig upplevelse när jag först såg att mamma och K såg på love actually, jag gick ut och kom tillbaka. Så kände jag verkligen inte igen mig i filmen! Jag har ju sett den förr! Blev helt vriden och änslig men som tur var fick jag veta att det var en annan film. Puh.

Hugh Grant var med i båda filmerna. Han får väl skärpa sig, skrämma livet ur folk på detta sätt?!

Nu ska jag äta KÖTT. Kanske..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötnos! GOD JUL!

2009-12-24 @ 11:15:18
URL: http://dorrentillhoger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0