Wom wom wom

Här kommer jag. Jag är snabb därför låter det wom wom. Det går så snabbt så man hinner inte ens med det andra o:et i woom. Alltså blir det wom. Jag har racerpackat perfekt och nu är det inte så mycket kvar. Min storasyster är expert på att organisera har jag märkt. Hon är ju bra på allt men detta upptäckte jag särskilt nu när jag skulle packa. Braa va?

Extra trevligt är det att ha henne i diverse lådor och små utrymmen. Lite som en man i byrån. ;)


Jajjamen, systern hjälpte mig även häromdagen när vi städade... på ett hemligt ställe.

Perfoa lalala. Jag funderade på ifall man skulle ta lite hårnålar i beredskap också kanske. Hoppas hoppas hoppas att det är någon (förutom jag) som vill ha en liten nyårsfrilla.. Bra hår är ju också ett krav förstås. Men det hittar jag nog säkert. Gosh jag kanske inte hittar någon kompis ALLS! Hoppas hoppas hoppas även att det här blir bra. Jag är sharknervioso.

Packa är ett bra sätt att förebygga detta. Och sova och sådär. Sen är det upp till lägret faktiskt. Och Gud förstås. Och ifall han får bestämma tror jag inte att det blir ett dåligt läger. Inga problem. Ooooch Där! Kan jag pusta ut. (med kommentator-röst) Woho!

MEn man kan ju inte låta bli attt vara lite nervös. Och det blir värre om man pratar om det. Eller skriver. SÅ varför gör jag nu detta? Ljuva mysterium.

Vi blåste upp min nya fina madrass förut, jag fick den i julklappus. Martin och jag fick varsin pump och luftmadrass. Vi som skulle på nyårsläger. Gött. Madrasser på läger och liknande tillställningar brukar inte vara alltför bekväma eftersom det inte är det man planerar i första taget. Så nu slapp vi att planera, våra föräldrar gjorde det åt oss istället. Hohoho!

Förra året sov martin i och för sej på ett fantastiskt bekvämt liggunderlag cirka en centimeter. Men jag tror nog ändå att han blev glad för detta nya.. Själv sov man i en 90-säng med fjädring och duntäcke så för mig känns det underbart att äntligen få något rejält och bra att ligga på!



Jag har precis snott några minuter av herr tid så därför kanske jag skulle blogga lite.. Blogga igen allt som jag inte hunnit med? Ja aaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0