tralala

Nähä. Ni vill tydligen inte att jag ska ha något uppdrag idag. Så jag får väl hitta på något själv. Ifall det inte trillar in något snart, väldigt snart.

Jag sitter just nu i ett väntrum hos tandläkaren. Där sitter 6 personer förutom jag. En liten kille som verkligen inte kan eller vill sitta stilla, med sin mamma, tre tonåringar och en pensionär. SKulle jag gissa att hon är. Killen protesterar genom att slita av sig sitt hår (försöka) men nu har han tagit en tidning. Tur. Annars kanske han hade blivit flintskallig. Det tror jag.


Under the blue blue moon med Torleifs is the shark today! Inte riktigt kanske, men i ett väntrum kan man inte riktigt välja musik själv.. :)




Kommentarer
Postat av: Martan

Jag kommer inte på något bra uppdrag.... :(



Var Eng NP roligt förresten?

2009-12-01 @ 13:07:07
Postat av: Martan

Jag kommer inte på något bra uppdrag.... :(



Var Eng NP roligt förresten?

2009-12-01 @ 13:07:24
Postat av: Martan

Jag kommer inte på något bra uppdrag.... :(



Var Eng NP roligt förresten?

2009-12-01 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0