Svammelmolojs

Iphoto bråkar fortfarande med mig. Så jag kan inte lägga upp bilder. :/ Eller kan och kan, jag kan lägga upp gamla bilder eller på det jobbiga sättet som innefattar min netbook men det orkar jag inte nu.

Här får ni en bild som jag aldrig förr har visat NÅGON :O..


Jag har insett att jag skriver bäst och lättast inlägg när jag antingen är jättearg eller jättesprallig och glad. Nu har jag mest ont i munnen för tandställningen har fängslat mina kinder. Dessutom är mitt ben konstigt. Jag försvov mig och eftersom jag mådde dåligt stannade jag hemma. Tyckte mamma, för hon vågar inte släppa iväg mig på konstiga ben eller något. Oj oj oj, svammel svammel jag tror inte detta inlägg är så speciellt sammanhängande men om ni får det till det kan jag bara säga: GRATTIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0