Solflingan om internetuppdraget

Ja. Jag står ju inför att göra något lite läskigt. Nämligen dra ner på internet. Jag tänker gå igenom steg för steg hur det skulle kunna vara för att sedan känna mig mentalt förberedd.

 


1. Jag känner mig glad för jag tror att detta är en bra idé som ger mig mer tid åt andra saker så att jag slipper känna mig lika stressad.



2. Det kommer en kritisk period då man får abstinensbesvär. Då gäller det att inte få panik som på bilden utan att försöka stå emot. Andas in.. andas ut.

3. Efter ett tag när jag märker hur bra det går kommer jag bli glad och vilja dra ner ännu mer på internet!

 

4. När det funkar och jag hittat viss balans blir jag förhoppningsvis harmonisk.

 

 

 

 

 

Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0