Snowglide

Hallo hallå. Nu har vi varit ute i snön med några hulliganer som vi känner. Vi konstruerade en bana med startgrop(fast det var snarare ett gupp men vi vet inte vad vi ska kalla det, förslag mottages gärna) och några pucklar. Så nu har vi transformerat vår skidbacke till en kamel.



Här ser vi (inte) hur David bävar inför landnigen. Vi kan även se månen. Alltså kan man nästan kalla det en månlandning.


Här är Ivve och Jone som hade enorm skicklighet på att åka två stycken på den otroligt hala surfbrädan. (jag kunde inte ens hålla mig fast själv) det gick sjukt snabbt även fast det inte syns på bilden.


Käre Barbro försöker få några moment caps

Nu kära hulliganer och mushrooms, vi ska koka soppa! Eller något sånt.. Äsch att jag inte har lagt upp bilderna från häromdagarna än, men det får jag väl göra nästa år..

På tisdag åker jag iväg och då blir det bloggpaus! För datorn vågar jag inte ta med.. Får se hur mycket jag bloggar innan dess. Men nu är det som sagt matlagningsdags.

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0