Slutsats

När man kan se att både David och pappa är i köket, är kusten klar för att ta datorn. Ytterst sällan händer detta. Då är det tur att man har backup.



Egen-medicin-kuren går väldigt bra änsålänge. Jag har bestämt att galenskaparna är precis vad jag behöver. Dessutom blir ju mamma så glad när jag ser på galenskaparna ;) Faktiskt. Har roliga bilder som jag vill lägga upp men orkar man det är frågan. Jag gillar jul. Jag gillar mysig stämning. Annars hade jag nog inte gillat jul.

Idag var mina leggings rena så jag tog dem under för annars blire så kallt. Det var bara en sak. Mamma hade hängt dem på galje när de skulle torka.. så nu såg det ut som jag hade små horn  på höfterna. MYcket tjusigt.

Jag tror att jag ska sticka till Eva och gå en vante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0