Sködjuret och Oheten

Hej godmorgon tjingeling. Jag har mycket att göra idag. Fast jag ska nog inte göra det. För vi ska till mormor. Det är förmodligen lika bra, för då KAN jag inte stressa upp mig inför något jag borde göra hemma. Eller kan och kan. Men jag kan inte ha kval för att jag inte gör det jag borde gjort hemma. Jag är ju hos mormor för Sören.

Min mormor är bäst.

Något jag faktiskt ska göra innan vi åker är att ringa till credo och förtälja att jag är laktosfri. Och andra nödvändLigheter. Lalalal.

GohohAha jag kanske itne för följa med bara för därför eller så blir jag sjuk eller så börjar alla hatas mig eller så paffar någon min luftmadrass eller så blir jag så tjock att jag itne kan gå utan måste rulla eller så får jag vattkoppar och kokomplex..



Nej, jag är inte nervös, nej, VARFÖR trodde du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0