Skellefte kanske



Ojojoj. Två bärbara tjejer byggde snögrotta sent på natten. Resultat: Mycket snack lite verkstad eller hur man nu ska säga. Vi rimmade en del. *harkel* Filmade inte så mycket, och alla vet ju att det blir mycket bättre när man inte filmar än när man gör det. hahaha hoho ahhhh (med inbyggt knarr) xD


Vad jag säger(tror jag):

Här sitter jag i svinestia
Då jag känner mössan klia
arg av vredens hat och lågor
kastar jag iväg dås plågor
Och den fastnar lugnt, men sprött
hoppas den inte blev stött
jag måste gå och kika efter
så att den inte tar mig lefter


Skratta ni, men låt mig förtälja: det är icke lätt att improvisera i nattens famlande snö.



Ganska mycket oplanerade och roliga saker sades denna kväll, eller får jag säga natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0