Ser inte så stora förhoppningar att kunna äta de kommande dagarna..

Inte nog med att min nya medicin gör mig illamående och tar bort min aptit något enormt, nu har jag spänt tandställningen också. Så även om jag är hungrig kommer jag inte kunna äta. Eller det kommer göra jätteont och då äter man ju inte.

Har jag testat nya medicinen i ca två veckor. I början var det inte så farligt, men nu har det blivit hemskt. Jag brukar inte ha så mycket aptit annars heller, det här är verkligen inte kul. Har gått ner ca fyra kilo och är förmodligen inte längre så go att krama..


Undrar vad de där krokarna ska vara bra för.. Spänna fast dragsele till hästarna? Hm..

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, det serr ut som du bara har en framtand xD

2009-12-01 @ 19:12:17
Postat av: Johanna

Tror de kommer spänna fast små gummisnoddar i krokarna så småningom.



Den där killen du msn'ade med häromdagen som frågade om din vikt kommer ju definitivt vilja krama dig! Nä men jag vill ge dig en kram, lovar!

2009-12-01 @ 19:52:21
Postat av: Anna

Hanna: näe det gör det inte alls hänga läpp

Johanna: Ja något sånt tror jag med.. men haha, det roliga är att han inte vill krama mig xD

2009-12-01 @ 20:03:23
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0