Första gången jag inte vet vad jag ska ha för rubrik

Det här är låten jag känner igen mig i mest just nu. Jag ville sjunga den och lägga ut den på min blogg så här är den. Det låter ganska mhaeipurayehrttwhrs men vem bryr sig. Min röst vill inte att jag ska spela in den så då strejkar den. Det gör faktiskt inget om man sjunger falskt här och där.


Detta är vad jag vill säga. Sjunga. Såhär känns det för mig, såhär är det.


I have this sinking feeling
Something's weighing me down
I am completely saturated
The waves are crashing closer
My feet already drowned
Doing the thing I said I hated

They've been swimming in the wrong water
Now they're pulling me down
But I am clinging to you, never letting go
'Cos I know that you'll lift me out

Have your way here
Keep me afloat 'cos I know I'll sink without you



Ifall ni tycker det är roligt kan ni ju gå in på spotify eller youtube och höra orginalversionen, men det tycker inte jag är schysst. Jag sjunger bättre en vacker dag.

Take this ocean of pain that is mine
Throw me a lifeline

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha, jag va så trött så jag minns inte ens! Åh, det låter som en mycket mysig dag :)

2009-12-21 @ 16:40:47
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Hannele

Det var jättefint Anna. Verkligen!

2009-12-21 @ 16:41:30
Postat av: Johanna

Jättefint!

2009-12-21 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0