Rahlenfjant får mig att undra vart världen är på väg.

Gaaah. Av någon anledning kom jag in på Rahlenfeldts blogg (vid första anblick tycker jag han verkar vara en urbota bortskämd solarie-kille som är känd för att han är rik och bloggar)

och får nästan en hjärtattack när jag kommer till ett inlägg där han skriver såhär:

"Veckans Hiss

Anna Ankas Jul: Kolla precis Anna Ankas jul på datan och hon är verkligen sjukt underbart rolig. Bra att tv3 visar mkt av Miss Anka för vi bara älskar henne. Mer kvinnor borde ta efter henne! Ge oss mer av Anna Anka!"


Jag vill spy. Anna Anka är nog något av det vidrigaste jag har varit med om. Igår kollade jag för första gången på en av hennes "julkalendrar" och tänkte faktiskt skriva om det idag. Dock INTE som "sjukt underbart rolig"  utan snarare tragisk. För det är vad hon är. Tragisk och PINSAM.




Hon känns så.. plastig och otrevlig. Stackars barn



"men jag köper ju inte mina julklappar här på IKEA, för det är ju inte exklusivt för Anna Anka.."

Tur att det inte finns såna överklassare i min bekantskapskrets, de är ju vidriga.
JAG MÅR ILLA-

Kommentarer
Postat av: Jollan

Usch ja!

2009-12-22 @ 17:26:05
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0