Otroligt djupa funderingar

Tjoj. Fina filmer det går på natten. En avundsjuk hejarklacksledare som ljuger för allt och alla, och sen kör hon ihjäl sin "bästa kompis"s syster. PANG,

Mitt ben krampelikrampar. Partyyy. jag har stukat ryggen, därför jag har ont i benet.

En väldeliga pratglad jag hittade förut, mucho trevligt. Man känner sig mindre ensam om man kan snakke. Nu har tv:n bytt program till "Love my way", mycket bättre. Där gör dom inbrott istället. HImla bra amerikanska 80-tals-serier. Jag får gå och byta kanal för det finns ingen fjärr. Fjärr. SÅ kan man väl inte säga men det gör jag ändå.

JAha. Ettan. Bosse bildoktorn, Magdalena Ehrman, Lisa Marklund och Thomas Bodström. Hon sa upp sig från tv 4 och började odla jordgubbar och skriva kriminalromaner.

Bosse bildoktorn hade nog napp väldigt länge när han var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0