Pain is temperary, glory is forever

HEJ. Jag är hemma idag käre barn.

Igår när jag skulle baka pepparkakor var jag tvungen att klappa insidan av ugnen så det gjorde kröseligt ont. Jag fick en stor fet trevlig underbar blåsa. På tal om blåsor är det kanske det jag har i munnen, frusentals munsår iallafall. Munnen känns ungefär som en krater och jag kan INTE äta. Punkt. Slut.



Som sagt lämnade jag detta "Mysiga" ställe igår och har absolut inga planer på att åka tillbaka. När jag gick sa jag bestämt hejdå och nu ses vi ALDRIG MER igen och fullständigt ignorerade att avdelningen låg på sina bara knän och bönade.



I akvariet upptäckte Hanna en nyfiken snigel.. Frågan är vem det var som var mest nyfiken..



Hej mitt vinterland nu är jag verkligen här och ingen annanstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0