..Och bloggvätan övergår i..

Jag må säga att det är inte helt lätt att ha en flytande blogg när man hela tiden måste hävda sin rätt att ha tillgång till datorn. Hela familjen är hemma och ALLA är helt galna i denna manick! Jag lovar, de är som brunstiga tjurar! Det är snes-spel hit och dit, facebook, mailkollande och chatterier så man kan bli snurrig av mindre. Alla sidor på internet liksom drar åt sig pappa och mina syskon och försöker absorbera dem. Särskilt reseplaneraren och Sj.se är väldigt hämdlystna. För att inte tala om Swedbank.

Så ni ska då vara glada för varje minut jag lyckas skriva här på min lilla sida för ni ska sannerligen veta att jag har kämpat.. knuffats.. med kniven i mun har jag svettandes släpat mig fram den sista biten, genom berg av muskler, sjöar av blod, oceaner av svett och över försvarsattackerare till syskon. Här försöker jag hålla mig kvar medan mina fingrar sakta glider ifrån tangentbordet, mina ben dras allt längre och längre bort.. trycket på min känsliga nerv blir allt outhärdligare men ännu är mina händer fast beslutna att avsluta detta inlägg..

Anna.. Hon är stark.. och uthållig. Hon är modig.. sanningslysten och god. Hennes spruckna fötter är som grundpelare varpå kärleken vilar.. hon är vacker och otroligt bedå.. *harkel* Nämen hej!




Kommentarer
Postat av: Emmy

Men, har inte du en egen dator?! :P

2009-12-28 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0