Nurö

Jä väjn nä. Jag väjnä faktiskt. Om människer gillar långa inlegg eller om de bara blir uttråkade dårå. Äftersom ni äntä hår sagt någe antaer jaeg att ni er nojda. Men idaeg ven jag ente vad jag ska skrivae riktie..

Jag kollade min mail nyss. 10 olästa. Insåg att jag borde göra det lite oftare kanske. Men dä ä en verdslige soak. En viktig sak är att jah har gjort ett jättefint julkort åt pappa som han ska ge till sina arbetskompisar. Eller några av dem..


min pappas kollosalt fina julkort. Han tyckte jag skulle ändra så "jul" står med stort j istället men va. VA? Hur mycket begär man av sina döttrar nuförtiden? EGENTLIGEN? Nä.. förlåt.. jag ska göra det. Lovar.

iphoto strejkar föresten fortfarande. Jag försöker hålla mig vid gott mod. Idag sa jag det till pappa. "Iphoto strejkar" sa jag. Och han frågade hur länge det hade gjort det. "En vecka eller något" svarade jag. Då blev han lite suris. Eller vad nu pappor blir. Rynk i pannan. "Varför har du inte sagt det då?!" undrade min lilla pappa. Men jag kan ju inte tänka på allting.

Vad jag däremot kan tänka på är att jag ska till Ingrid imorgon och det ska bli kul. Om nu allt går vägen. Nu ska jag bara hitta den lilla lilla lilla lilla tröjan som Olle glömde här. Olle Olle. Gulle Olle.

Något som bekymrar mig är hur jag ska kunna äta de senaste dagarna. Idag har det inte gått iallafall. Det blev kris och jag fick köpa ett paket mjölk på hemvägen. Vad skulle jag göra? Knäckebröd är liksom inte riktigt ett alternativ om ni förstår. Har en viss känsla av att jag har gjort mitt bästa nu. Svårt att skriva inlägg utan inspritation. Märk väl, inSPRITATION. Oj nej så borde jag kanske inte skrivit, nu tror ni säkert jag är alkis eller något, självklart menar jag inspiration.

Tack och eh..j.

Kommentarer
Postat av: Martan

Hahaha! Det var det roligaste julkortet jag har sett någonsin! HAAAHAHA!



(Skrattar fortfarande!)

2009-12-02 @ 22:42:50
Postat av: Syrran

Ha ha ha ha! Instämmer med föregående talare :D

Jag DÖR av skratt!!!



Har du seriöst visat det för pappa och han ska seriöst använda det? Han lär ju sprida julglädje iallafall ;)!

2009-12-03 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0