Nu flyger jag.. Flax flax flax flax flax

Här sitter jag och mamma och äter frukost. Pappa ligger på golvet och ser ut som en mallig bäver som börjat snusa. Det går bara utför för den stackarn..


Jag har kommit på en grej. Mamma är överens med att det är den bästa idé någonsin. När min onthet blir outhärdlig så struntar jag i att bröla och fråga mig själv vad jag ska ta mig till, jag gör istället någonting som hjälper! SMART VA?


Så här är ett urval av vad jag har gjort idag för att må bättre.

· Målat på ett godispapper

· Headbangat

· Trummat naglarna mot bordet(mycket effektivt!)

· Tagit ett kort på mammas tragiska frisyr som egentligen inte är så tragisk

· Kliat på min fot

· Gått ner i spagat

· Lyssnat på fjärilslarvs-sången

· Satt en kork på huvudet

· Tagit av mig glasögonen, skelat, tagit på mig glasögonen.

· Frågat pappa om han har julmust i vattenkannan



Det är helt otroligt, jag känner mig som en ny människa! Min fantastiska metod borde alla ta till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0