"Men lilla vän, är du uppe såhär tidigt?"

Har ingen aning om varför jag är uppe nu. Jag partade inatt. Thomas också. TREvligt. Jag tjatade hål i huvet på honom, EN TIMMA. Blir det alldeles säkert om man lägger ihop det. Mer ändå. Sen hade jag ont i halsen, ni förstår att här på¨sjukhus har de inga moderna grejer som halstabletter så vi fick gå på upptäcksfärd. I foajen. Där fanns läkerol! Så jag stoppade i mina pengare i denna hemska maskin och Thomas instruerade mig hur göra. Jag var invirad i en filt så TH trodde jag kpom från Nobelfesten. Eller inte. Men mitt nya nattlinne är exakt asmma färg som filten och det är inte så kul vill jag lova! Sen kom vi på att vi känner varandras vänner. Lite läskigt!


Tända lampan när du går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0