Kissa? Jag? Pratar du med mig? SKULLE INTE TRO DET VA

Sjukgymnasten till syrra ringde mig förut och frågade hur många gånger jag hade KISSAT idag. Jag blev otroligt förnärmad och kränkt.

Kvinnor som JAG gör INTE sådana fruktansvärt äckliga saker. Verkligen inte. Jag kan inte förstå varför hon trodde det. Den där utbildningen håller på att stiga henne åt lårbenshalsen. Hon tror att jag skulle vara en sån som KISSAR.

Ja ni hör ju själva hur befängt det låter. Jag fattar inte att jag skriver det på min blogg. Det är ju bara så galet. Visst, hon läser ju mycket i sina studier om människor som kissar, men att direkt dra den slutsatsen att JAG gör det är direkt absurt. Jag har fortfarande inte hämtat mig från chocken alltså.

Ifall det skulle finnas fler som tror att jag gjorde såna saker kan jag bara krossa den myten här och nu.

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag visste inte att det var det den gjorde, stiger mig åt lårbenshalsen, men när du säger det har jag ju känt av den proximala delen av femur en del det sista..



puss på dig din njure!

2009-12-08 @ 19:58:42
Postat av: Johanna

Haha! Hulliganiskt roligt :)

2009-12-08 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0