Käre barn

På lägret nu! FÖrst trodde jag inte det skulle bli alls bra men sen träffade jag folk jag kände och nu är jag övertygad om att detta ska bli bra. Bra bra bra. Vår gruppledare är bra. Hon är jättemysig. Några nya mysiga människor har jag också träffat, gamla också förstås men de är inte lika mysiga.. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu skojade jag. Alla människor jag känner är mysiga. Man blir väl som man umgås, höhö. ; D

Denna skolan där vi bor är ungefär som en laburint, fast man börjar känna igen sig lite.. Nu har jag iallafall hittat till rummet ca 4 gånger! Jag är stolt!

Det är väldigt kallt här och vi måste gå ganska långt till hallen där alla möten är.. Genom halva stan ungefär! Det är ju fantastiskt trevligt, tycker ni inte? Frisk luft och motion, därtill massa trevliga människor som ska till samma ställe. Så man har nästan garanterat någon att prata med.



Nej nu tror jag minsann det är dags att gå och lägga sig. Så jag vaknar imorgon, redo för en ny fantastisk dag! Undrar vad som ska hända.. Ja det får jag väl se om jag sover hehe. Om jag inte sover då, får jag se det ändå? Hmm..

Ojoj nu måste jag släcka. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0