Jag kan bara säga som en katt: brrumm morr.

Skönt att vara hemma. Är jättetrött så det blir tidig kudd-dejt idag. Och tyvärr inga bilder Britta. Men håll ut, håll ut. Det kommer med besked när jag har tagit igen mig. Vi var på "invigningen" av förs. hemmet i T-by(höhö många förkortningar) som var idag.

Fast det höll på från tolv eller nåt och jag kom med bussen halv fem så jag var inte med på hela ,en riktigt mysigt att träffa BrittMari och de andra. Matilda är ju bara så go. Hon kan verkligen det där med att komma på så otroligt lurigt bra saker att säga. Min teaterkompis.

God mat var det också som distraherade mig lite från att tänka att jag hade ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0