Sjukhusclowns

Åh vad mysigt det var. Jag kunde släppa loss och vara mig själv höhö kan man säga. HAha, fy vad flummigt. Jag vill också vara sjukhusclown. Undrar om man kan jobba som det på riktigt. Njaeh. Men kul var det. Jag gav henne ett recept på muffins. Receptet var så här:

5 kilo smultron


Hon var så nöjd med svaret. Och så Charlie, eller Charlie Ofarlig som jag kallade honom. Trevlig prick. Han lärde mig ett nytt ord; gourmör.

Och så spelade vi med instrument. Jag på piano. Dom hade en äggkartong med ägg-maraccasar i. Efter det var jag tvungen att gå och äta. Då sa Lisa: "Hejdå, det var trevligt att sjungas vid!" Och det tyckte jag också. Någon som är lika flummig som jag på et sjukhus är ganska sällsynt, förutom AnnLiz då. Fastr hon jobbar på 23 BLÅ och jag på 23 RÖD. Så det var gött att piggas upp en aning. Sen räknade jag matte, JAG VAR PROFFS.



Jag har ingen telefon och allt är urtrist. Inga kommentarer här att glädja sig åt. Mobilen är hemma, men jag kanske får en patient-telefon snart så ni får skicka era nummer. You have to.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men min lilla blomma, är det därför du inte har gått att nå på hela långa dagen! Jag har minsann försökt flera gånger.

Drygt att du inte har någon telefon alls, finns det inte ens nån telefon på avdelningen man kan få ringa till? Kraomawaam dig!

2009-12-10 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0