Jag gick

och gick och gick och trallade och gick och pratade med min älsklings-syster och gick tills vi var framme vid tåget. Vi tog farväl och jag gick på fordonet.

Jag gick och gick och gick för det fanns inga helt tomma fina säten och jag trodde att det kanske skulle finnas om jag gick längre bak. När jag kom dit så fanns det lediga säten men inget där man kunde sitta om man ville se destinations-skylten.

Anledningen till att jag behövde se den var att jag missade fenomenet att gå av förra gången..

Så jag gick ännu längre bak och där fanns det finfina platser med utsikt över destinations-skylten. Där satte jag mig och lade mina pinaler på plats. Jsg kunde äntligen andas ut.

"Blogga kanske?" Tänkte jag och tog upp datorn. Men datorn visade sig vara en plastpåse. "VAR är datorn?" Tänkte jag i en ssekund sen tänkte jag att Kristina hade den.


VIlken tur att hon inte var så långt borta. HOn sprang sit jag satt och hann precis innan tåget gick. Situationsproffs.

Kommentarer
Postat av: syrr

proffs är vad vi är!

2009-12-06 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0