Ica maxi i vinterskrud

Hej kära läsare! En vacker dag som denna kan man inte göra annat än att sitta i sin fina sovsal med orange väggar och snygga informationslappar om vad färgerna heter på engelska. MAn lär sig något nytt varje dag. Idag har jag lärt mig att det blir väldigt snyggt om man städar. Även att man blir pigg när man har sovit. Det är väl underbart?

Om en halvtimma ska jag på seminarium, det blir lek för hela slanten. Roligt skulle jag tro. Nu kanske ni tror att jag är ironisk för att jag inte använder utropstecken, men jag gillar inte att använda dem för mycket. Jag sparar hellre och använder dem som en sprakande raket vid bra tillfällen. Det är så utopstecken ska användas. Tycker jag!

Frågan är vad det är för lekar. Hm. Jag gillar ju att leka fartiga lekar men det gör ju inte hjärtat mitt. Så om det blir någon sån får jag väl titta på, och coacha dom. De behöver säkert lite coaching.

Mina nya fina batterier ligger på laddning. Kristina köpte dem och en laddare till mig. Hon är en kapitaliskt fin hulligan.

Men jag har inga batterier så det blir inga kort. Vi kan ta det nästa år! Ja vilken bra ide. Nu har folk vbörjat göra sig i ordning för feesten ikväll. Jag vet inte om jag ska. Eventuellt klär jag ut mig till en marsipantårta. Jag köpte en bra skiva igår. Eller jag tror den är bra, för han som sjöng på mötet är på skivan. Och han sjöng bra.

Det känns inte som jag skriver lika snygga blogginlägg som förr. Jag kanske är lite trött. Igår fick jag ett UNDERBART bilshampoo och jag bara känner hur jag älskar det. Kan inte vara ifrån det en enda minut så jag har med mig det i väskan som jag ALLTID  finns vid min sida. Jag tar upp det ibland och luktar på det för att känna mig trygg. Bilshampoo är livet. Jag älskar mitt bilshampoo. Flaskan är perfekt på alla sätt, jag kan förklara. Den är bildskön, mjuk, varm, vacker, väldoftande och alldeles, alldeles underbar.


Nu: seminarium.

Anna Hansson är en bra vän. punkt.

Kommentarer
Postat av: jossan

super fin blogg , besök gärna min :)

gott nytt år på dej puss !



( fin design ;P )

2009-12-31 @ 15:51:01
URL: http://suunshinees.blogg.se/
Postat av: Emmy

Bilshampoo?

2010-01-01 @ 11:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0