Han simmar uppochner

Jag är GLAD med stora bokstäver. Jag har jätteont med lika stora. Men ÄNTLIGEN känns det som att vi vet varför jag mår dåligt. Nu kan det bara bli bättre! Bara BÄTTRE.

Vad folk/läkare/hulliganer har kommit fram till:

  • Mina mediciner är alldeles för starka så jag har fått sår inuti magsäcken och sånt, även uppe vid halsen
  • Att det kommer bli bättre om jag knaprar ännu mer prasslande knark, vilket jag gör nu.

"Om du äter lite mer blir allt bra" Men ursäkta. Gör det själv. Det går inte.


Nu är Ronald här. Nej så heter han inte. Roald? Nä.. Roland? Ja Roland är det nog. Han stämmer vårt piano. Härliga tider. Han har härelig dialekt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbigt! Jag äter också prassel för sår inne i magstrupen och så. Tips är att du undviker citrusfrukter, kaffe, pepparmint, stark och fet mat när du har ondast; det förvärrar det. Och ät ofta! Gärna något var 3-4e timme.



Saknar dig!

2009-12-22 @ 13:29:03
URL: http://dorrentillhoger.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm, det är minsann skitsvårt, särskilt när man helst vill spy hela tiden.. Been there, done that liksom. Men det blir bättre om man tvingar i sig lite mat hyffsat ofta. Det räcker med en macka eller en banan. Du är en kämpe :)



Oh vad fantastiskt att jag får en nyårsklapp från underbara du :D synd att jag inte får träffa dig samtidigt..

2009-12-22 @ 18:53:27
URL: http://dorrentillhoger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0