Ge mig ett uppdrag för idag!

Ni kan aldrig gissa vem som precis har gjort NP i engelska..! Eftersm jag är så fruktansvärt snäll så kan jag berätta det för er. Jo, nämligen..

Gertrud Persson!

Faast jag har också gjort det och nu ska jag göra ett till.

Jag har föresten en idé som kan bli väldigt rolig; Ni ger mig ett uppdrag som jag ska göra idag och sedan skriva om utförligt här på bloggen. Deet kan vara nästan vad som helst... klättra upp i ett träd, spela fotboll med tomburkar, rädda en sparv, räkna alla blå skyltar jag går förbi, säga hej till en främling osv.. fast kom på något roligare! Jag har kameran med ;) Så ifall ni vill ha film eller nåt så får ni säga det.

Kommer ni inte på något så gör jag mitt eget uppdrag! Kom igen people!


För att ni ska få lite tips kan jag säga vad jag ska göra idag.. jag ska ha enseble, gå till tandläkaren, va hos tandläkaren, åka buss. Typ. Haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få ett uppdrag till imorgon:



Jag vill att varje gång du möter någon när du går utomhus börjar gå baklänges precis när du ska gå förbi den/de andra personen/personerna. Du kan fortsätta baklänges i några steg (åtminstone fem) och sen byta tillbaka.



Men om du tkr det är tråkigt så kan du skita i det :)

2009-12-01 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0