Fredagens utter

Jag sitter och har lite tråkigt. Vilken tur då att jag har ipod, lajpod, fajpod. Gött att bara sitta och lyssna på musik. SKulle behöva plugga, men det orkar jag inte. Har en känsla av att hela helgen bara kommer gå utan att jag rör en fena. Har jättestor lust att bara ligga och kolla på film. Det tänker jag göra. Sådeså! Jag skiter i alla krav. Det bäddar iofs för en väldig ångest på söndagkväll.. men vem bryr sig. Jag orkar inte. Eller om jag ser på film ikväll kan jag plugga en massa imorgon. VILKEN bra plan. Gosh.. tiden bara går. Humhumhum.

Vill bara upplysa er om hur det känns i mitt ben: halvbedövat, krampaktigt ont och domningar i heeeeela kroppsdelen. Väldigt ofta. Nu har det börjat kännas i armen också. Inte så roligt.


Idag har jag fastnat för caedmon's call

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ni har informerat läkarna om det där väl?

2009-12-04 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0