Read this and..

Since my longlegged foot cannot behave I got forced to stay in my house this morning. Also, my breasts can't behave. HAHAHAHA XD Klart mina bröst uppför sig. Nu skojade jag. Men det gör ont i bröst-korgen. You know that basket inside of your upper-half of you body. Den gör ont. Mer ont än den gjorde när jag var på 23an i november.

Och varför skriver jag det här. Något så korkat har jag nog inte gjort på länge (även fast jag gör korkade saker hela tiden).


Jag bakade pepparkakor igår! Dom blev jättesnygga! Jag glömde dem inte i ugnen :) Ni får se när jag friterat dem! Nu ska jag se på Landet för längesedan och reparera min ofullkomliga barndom.
http://static.lovefilm.se/img/cover/movie/huge/Landet+f%F6r+l%E4ngesedan+11+-+Minisauriernas+int%E5g/41337.jpgLillefooot.

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ANNA! :D

2009-12-09 @ 11:32:07
Postat av: Anna

TACK JOHANNA! :D Och grattis på halv-namnsdagen! :D

2009-12-09 @ 13:23:53
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! :D

2009-12-09 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0