Första pris om du läser allt

Så. Min duktiga läkare har tänkt till och gett mig ännu mer knark. Omeprasol-knark. Finfint det kommer att bli finfint. Det hulliganiska med det hela är att jag fortfarande måste äta. Lycka till.



Ja men låt oss tänka på roligare saker. Min papap är hemma och hans telefon har ringt hela dagen. Hela tiden folk som fryser, hugger granar eller vill att han ska skriva på ett kontrakt för något. KOPPLA OM DIN FULLIGANISKA JOBBTELEFON PAPAP.

Han var så gullig och körde mig till Gkstr. Jag köpte en duk. Inte vilken duk som helst, nej en sån uppspänd man målar på. Hoppas Henke blir glad för den sen nån gång nästa år. Yeah. Jag tycker det är onödigt att ha ont för då kan man inte göra saker när man hysteriskt mår så dåligt jämt

Ja här sitter jag med blåbärsmustach och tänker på hur jag vill ha det när jag blir stor.
Jag ska ha:
  • Ett golv som städar sig själv.
  • En atelje med diskho så man kan tvätta penslarna OCH INTE GLÖMMER DET HELA TIDEN.
  • Bara fenomenala saker och en hund som HITTAR borttappade mobiler/kameror/you name it. (mamma kan ju inte flytta med)
  • Hur snyggt som helst i mitt hus.
  • En privat kock som befriar mig från de underbara nudlarna.
  • Ett stort vitt rum fullt med bara inbyggda lådor så man alltid har någonstans att stoppa grejerna.

Pappa dumpade av mig lite i Henån förut och lät mig ta kort med min lilla kamera. Men jag tror att de bilderna är lite för marodöriska för er så NI FÅR INTE SE. Inte idag i allafall.




Nu vill jag ha mitt prasslande omeprasol-knark. Men det har vi inte hämtat ut ännu nähe. Ge mig knarket så man kan få lite julstämning här va!

Jag har hittat ett skrymsle i min fantasi där det är jättemysigt att vara. Minns inte riktigt hur jag kommer dit men det kan väl inte vara så svårt. Var ju där igår. Eller om det var imorse. Jag testar lite. Ooooh, jag mryser vad gosigt det ska bli. Jättejättehärligt.

Nu drar jag dit, hejdå!

Kommentarer
Postat av: syrran

Första pris till mig!!

Vilken Henke är det hörrödu, som du målar till undrar jag..?



Ta med mig till det där stället du skriver om, låter mysigt för söta hulliganer som du och jag.

Och om P inte stänger av sin mobil över jul får vi ta till drastiska åtgärder. Hissa upp den i flaggstången. Typ.



2009-12-22 @ 00:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0