Vart är elefanten påväg då?

Ibland undrar jag var världen är på väg. Och vart jag är påväg. Jag fattar inte hur min egen hjärna tänker- och det är tragiskt om något. Men det är förmodligen alldeles för personligt att skriva om sånt här på sin blogg. Vad Sören har man blogg för egentligen?! Jo, för att man inte orkar skriva dagbok. Ungefär.

Ingen är egentligen så smart som jag är. Samtidigt är jag dummare än de flesta. Jag har helt enkelt försonats med mig själv. Eller något i den stilen.

Jag skulle gärna vilja ha en egen giraff. Men det vet ni väl redan?


Förövrigt ser listan ungefär ut såhär:

Mer eller mindre seriöst.. Men man måste ju fylla ut utrymmet. Faktum är att jag hellre vill ha en fin pojkvän än en hunk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska ge dig en hunk i en byrå. blir du glad då?

2009-12-17 @ 20:29:20
Postat av: Anonym

Haha, OHJA. :D

2009-12-17 @ 20:32:03
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så kan du ju plocka fram honom när du vill som i låten xD

2009-12-17 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0