Att få något gjort

Jag skulle vilja blogga hela dagen, men man ska fylla sin tid med viktiga saker. (Alltså, blogga är ju jättejätteviktigt egentligen fast alla tycker inte det) Så jag tar tag i min dammtrasa, moppen i högsta hugg och så får vi se om det blir någe gjort. För städa behövs ju minst sagt.



När jag ser den här bilden tänker jag på att det snart är nyårsläger! På ett ställe jag inte har varit på förr.. Kungälv. Spännande, hoppas verkligen det är någon trevlig som ska dit. Hanna ska inte, och inte mina syskon heller, så jag är lite ängslig.. :/ Men det behöver jag inte vara. :)

Kommentarer
Postat av: Jollan

Fin ny design du har och tack för cyberkramen;-) Imorgon åker jag till Sundsvall och firar jul.. :-)

Önskar dig en underbar jul!



KRamar!

2009-12-22 @ 17:27:14
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Finja

Hej!

Jag kommer vara i Kungälv.

Kram

2009-12-22 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0