Än klappar hjärtat med friska slag..

Hela dagen har jag försökt skriva ett inlägg. Eller inte hela dagen kanske.. men typ halva. Varje gång jag suttit vid en dator har jag tgit upp ett nytt inlägg. Men det har alltid ommit något ivägen.


Ååååååååååå den ljusnande framtid är vår..

Har precis suttit i sivans salong med Michaela och försökt skriva på vår hemtenta i kulturhistoria. Men jag vill väl inte direkt påstå att det gick vidare bra, jag skrev svar på kanske tre frågor sen blev jag så trött.

Ser fram emot helgen.. bara slappa.. Eller kanske inte bara men ;)

Nu ska jag ta och redigera lite foton. Hoppas läraren kommer snart så man kan fråga. I'm not very proffesionell in ps..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0